donderdag 29 juni 2017

Marieke Maakt Muziek :)

Op een ontzettend jaren 90 keyboardje wat ik kocht van het geld wat ik kreeg voor mijn eerste heilige communie :) Ja mensen, dat ding kostte toentertijd 129 gulden! Vet veel geld voor een meisje van 8 jaar! 

Bij mijn blog over "een ander leven"  zocht ik nog een "soundtrack nummer" en dat heb ik alweer weken terug opgenomen, maar ik was er nog niet aan toe gekomen om het te plaatsen. 


Guns 'n Roses - Sweet Child o Mine 

En toen ik eenmaal bezig was - even erbij vertellen dat ik helemaal geen toetsenist ben en nooit piano heb leren spelen, dit is van "how to" op YouTube en dan super weinig oefenen en het gewoon opnemen en online knallen. Ik doe maar wat, en ik geniet! En volgens mij gaat het daar om! - toen wilde ik meer, en kwam er ook meer: 


Metallica - Enter Sandman 




Gigi D'agoustino - L'amour Toujours




Peter Bjorn & John - Young Folks 

En toen kwam ik erachter dat liedjes waarin gefloten wordt echt een goeie vrolijke vibe geven. Dus mochten jullie nog vrolijke fluit liedjes weten, geef het door, dan zie je ze misschien terug in 1 van mijn volgende muziek vlogjes :) 

Ik ga nog wel aan m'n pianisten-hoofd werken hoor, maar het is stiekem best moeilijk. Maar nieuwe dingen leren is leuk en ontzettend goed voor je hoofd! 

Doei! Tot de volgende! Die gaat over borsten en komt vanavond nog online! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten