maandag 25 september 2017

Chronisch Moe en Vakantie - hoe ik dat deed in 2016

Hallo daar ben ik weer!
Dit keer met het thema Chronisch Moe en op Vakantie gaan. Want dat klinkt als een moeilijke combinatie. 
Precies een jaar geleden was ik op vakantie en alweer 4 weken geleden nam ik onderstaand filmpje op over mijn vakantie. Let niet op mijn gegaap!! (het is écht niet uit desinteresse!!) 



Ik kan iedereen aanraden om eens alleen op vakantie te gaan. Alle vrijheid van de wereld en je hoeft met niemand rekening te houden! (alleen met jezelf, maar als je goed naar je lichaam luistert en niets aan het toeval overlaat, dan is het mogelijk!) Top ervaring! 

Hoogtepunt in Italië:
https://www.youtube.com/watch?v=nDimw7SRcl0

Alle filmpjes van mijn vakantie via deze link:

www.nisteldistel.blogspot.nl/2016/10/september-vakantie.html

Tips:
Reis alleen overdag, zorg dat je niet voor dag en dauw al op moet staan. 
Maak realistische plannen voor uitjes. Zorg voor genoeg rustmomenten. Bankjes zijn ervoor gemaakt om erop te zitten en van het uitzicht te genieten. Geen Haast! Luister naar je lichaam! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten